Semra Ünal ve Öğrencilerinden Kabartma Resim Sergisi











Semra Ünal ve Öğrencilerinden Kabartma Resim Sergisi

Semra Ünal Başkent Halk eğitim Merkezi adına usta öğretici olarak kurs verdiği kişilerin çalışmalarını yıl sonu sergisi kurs Ankara Barosu Atilla Sav Sergi Salonunda açıldı.
30 Mayıs 2015 günü açılan sergi 3 Haziran 2015 gününe kadar açık kaldı. Semra Ünal ile kendisi ve kabartma resim çalışması üzerine konuştuk, kısaca şunları söyledi.

"Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunuyum. 23 yıl çalıştığım TCDD Genel Müdürlüğü’nden yönetici olarak emekli olduktan sonra sürekli BELMEK ve halk eğitim merkezlerinde çok yönlü kurslara devam ettim. Hâlen farklı sanatsal araştırmaları gelişerek olgunlaştırmaktayım.
Serginin konusu 3 boyutlu kabartma rölyef çalışması; perspektif çalışması olup, bristol kâğıdı farklı tekniklerle şekillendirilmesinden oluşturulmaktadır. İlk defa bu sene 3 boyutlu rölyef sanatı ile tanışan kursiyerlerime profesyonelce eserler ürettikleri için ayrıca çok teşekkür ediyorum. Sanatsal çalışmalarımda şippoyaki, ahşap boyama, takı tasarımı, dokuma, keçe çalışması, kuyumculuk gibi farklı alanları da kombinleyerek faaliyetlerimi sürdürmeye düşünmekteyim.
Sergime gelen veya telefonlarıyla güzel dileklerini bildiren tüm dostlarıma sonsuz teşekkür ediyorum."

Yorumlar

Popüler Yayınlar