Fatoş Öztürk’ün Resimleri Sergide Yer aldı

Fatoş Öztürk’ün Resimleri Sergide Yer aldı 

 
Akhisar Medya Sitesi, “Tutku Resim Sergisi Açıldı” başlığı altında şunları yazmış…
Akhisar Belediyesi öncülüğünde kurulan ve Akhisar Halk Eğitim Merkezi’nin destekleri ile sürdürülen Sanat Atölyesinde hizmet veren Velhan Bulgu yönetimindeki resim kursiyerlerinin sergisi Akhisar Belediyesi Sanat Galerisinde açıldı.
Akhisar Belediye Başkan Yardımcısı Ali Velestin’in katılımı ile kesilen açılış kurdelesi ardından tüm kursiyerler eserleri başında çizdikleri resimlerini anlattılar. Saat 14’de açışı yapılan sergiye birçok sanatsever de katılırken birçok eser görülmeye değer.
Velhan Bulgu yönetimindeki öğrencilerinin hazırladığı sergi 13 Nisan 2018 Cuma günü mesai bitimine kadar Akhisar Belediyesi Sanat Galerisinde açık kalacağı bildirildi.
Sergide resimleri yer alanlardan biri de köyümüz halkından olup Akhisar’da yaşayan Emekli öğretmen Ahmet Öztürk’ün eşi emekli öğretmen Fatoş Öztürk…
Fatoş Öztürk’ün resim serüvenini kısaca derledim. Başarılar diliyor; 9 Ocak 2016 tarihinde derlediğim yaşamöyküsüyle birlikte sunuyorum. 

‘Renklerle oynamak, yeni renkler keşfedip uygulamak…’

Resim çalışmalarına Akhisar Belediyesi Sanat Atölyesinde üçüncü yıldır katılan Fatoş Öztürk, evinde de çalışmalarını sürdürüyor.
Akhisar Belediyesi Sanat atölyesinde iki öğreticiden ders alarak, tüm renkleri kullanarak fırçayla tuval üzerine yağlıboya modern resim, soyut resim ve manzara yağlıboya resim çalışması yaptı çalışmaları yaptı.
Hemen hemen her yaptığı resmi sevdiğim kişilere armağan etti.
Resimleri, Akhisar Belediyesi Sanat Atölyesinin karma sergisinde üçüncü kez yer aldı.
“Oldum olası güzel resim yapardım ama böyle yoğun yapmıyordum, şimdi bir tutku haline geldi. Eşimin beni özendirmesi ve her zaman yanımda olması bana güç verdi. Bir şeyler yapıyorsam daha çok onun sayesinde…
Ve ben resim yaparken çook mutlu oluyorum. Herkese tavsiye ederim. Mutluluğun formülü resim yapmak diyebilirim. Renklerle oynamak, yeni renkler keyfedip uygulamak çok güzel…”

Fatoş Öztürk Kimdir?

1960 yılında İzmir’de doğdu. Ortaokulu bitirdi, turizm ve aşçılık alanında çalıştı. Annesi Seher, babası Ramazan’dır. Serkan adlı oğlu, Serap adlı kızı, kızından da Ege adlı torunu var. Eşi Ahmet Öztürk emekli öğretmen. Biraz Akhisar, biraz İzmir, biraz da Malatya’da yaşıyor.
Çocukluğundan beri şiir yazıyor. Şiirleri İnternet şiir sitelerinde ve kitabında yayınlandı. Şiir etkinliklerine katıldı. İzmir ilkokulları arasında düzenlenen Atatürk ve Cumhuriyeti konulu şiiri ile ikinciliği var.
2011 yılında ‘Yoksun’ ve ‘Güneşimsin Sen’ adlı şiir kitapları basıldı.
Yaşadığım yer olan Akhisar’da Akhisar Kültür ve Sanat Derneği (iki yıl da yönetimde yer aldı). Atatürkçü Düşünce Derneği, Akhisar Hayvanları Koruma ve Yaşatma Derneği, Akhisar CHP Kadın Kolları Yönetim Kurulu ve Duyarlı Toplum Gönüllülerinin üyesi.
İyi bir okur, takı tasarım, fotoğraf, gezi, pasta ve yemek konuları ilgisini çekiyor. Aşırı bir hayvan severi ve her canlının hakkını savunduğunu belirtiyor.
Sanatı ve çalışmaları ile şiir meclislerinde katılım sağlayarak hoşça vakit geçirmek ve insanlara dokunup gönderme yapmayı amaçlıyor. Yaşamın bu konuda en büyük kaynağı olduğunu, şiirlerinde özellikle hasret, umut, insanların nankörlüğü konularına yer verdiğini belirtiyor. Şiire ilginin fazla olmadığını düşünüyor. “İnsanların vefaya ve toplumsal sorunlara daha fazla duyarlı olmasını istiyorum ve insanların fazlaca bireysel davrandıklarını düşünüyorum. Hayatlarında şiire yer vermelerini istiyorum” diyor.

Yorumlar

Popüler Yayınlar